fredag 26. april 2013

Mine bilder fra tredje omgang i Villmarkslivs fotojakt/NM, naturfoto 2013.

          Denne gangen  oppnådde ingen av mine bilder sølv , ( manger 1 p. på dette bilde) . Jeg er fornøyd, når alle fem bildene fikk 30 p. og mer. Morro og delta  i konkurransen , det er også givende og ha noe å strekke seg mot.
                                                               Toppdykkerromanse 34 p.

                                                                        Ugle i solnedgang 33 p.


                                                                         Tårnfalkunge 33 p.
                                 

                                                                      Flaggspett i farta. 32 p.

               Den mystiske elgen  30 p.

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis till alla fina bilderna! Du är duktig på motiven och dessutom fångar ögonblick.
    Ha en fin helg /bea

    SvarSlett
  2. Gratulerar! Du är så bra! Vilka fantastiska bilder , top job!!

    SvarSlett
  3. En glimrende serie dette, likte alle. Bra fanget.

    Ottar

    SvarSlett
  4. Hej Laila!
    Som vanligt så visar du upp en serie mästerliga bilder. Min personliga favorit blir ugglan som du har fångat i ett magiskt motljus i precis rätt ögonblick.
    Ha en fin helg
    /Ingemar

    SvarSlett
  5. Fin bildeserie dette Laila, min favoritt blir haukugla I motlys.

    SvarSlett
  6. Grattis till fina poäng och fina bilder ! Favoriten blir #2 ugglan!

    SvarSlett